20 kwietnia bieżącego roku doszło do premiery długo wyczekiwanego singla Ariany “No Tears Left To Cry” zwiastującego jej czwarte, długogrające wydawnictwo o nieznanym nam jeszcze tytule. Czy utwór ten odniósł sukces na światowych listach przebojów*?
W ciągu 11 dni od premiery, singiel zgromadził 76 milionów odsłon na YouTube, oraz 57 milionów odtworzeń na Spotify, co czyni go najszybszym utworem Ariany, który tego dokonał. Jak sytuacja wygląda na listach przebojów*?
Europa:
Ameryka Północna:
Australia i Oceania:
Azja
“No Tears Left To Cry” zalicza największy kobiecy debiut w 2018 roku! ?
Utwór w pierwszym tygodniu sprzedał się w nakładzie 100 tysięcy kopii (czysta sprzedaż), a w 346 tysiącach, jeśli dodamy do tego streaming! To #2 największy debiut Ariany, po “Problem”. #NoTearsLeftToCrypic.twitter.com/okLw0eIubq
— Ariana Grande Poland ? | AGRANDE.PL (@TeamAGPoland) 30 kwietnia 2018
*wpis będzie stale aktualizowany*